دوستت دارم تنهایی
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 



نظرات شما عزیزان:

آذربادگان
ساعت20:38---1 بهمن 1393
با اینهمه بی کسی چو عنقا مغرور
راضی نشوم جز به بلندای ستیغ


باعث خرسندیه اگه به وبلاگم سربزنید
پاسخ: سلام و عرض ادب من هفته ای یک و دوبار سر میزنم اما گاهی نظرات ثبت نمیشه


محسن جعفرزاده
ساعت12:08---24 دی 1393
سلام آقای صارمی خسته نباشین
اگع به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
ممنونhttp://jafarzade3.loxblog.com


وحید اکبری
ساعت14:12---23 دی 1393
تنهایی زیباست
زیبا و زیبنده
اما نه برای من
بلکه برای خدا
زیرا همانندی ندارد
من اگر تنها مانده ام شاید کسی را دوست نداشته ام
ویا شاید داشته هایم را دوست نداشته ام
ویا در ژرفناکی چشمهای معشوقه ام لحظه ای درنگ نکرده ام تا از تنهایی گریخته باشم.
من شصت سال عمر می کنم و بعد از آن به متروکی گورها سپرده می شوم برای سالها تنهای تنها.
سهمم از تنهایی ادا خواهد شد پس به دنبال سهمم از دوستی ها باشم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 22 دی 1393برچسب:دوستت دارم تنهایی, فانوس ادب, سینا صارمی, مسکین باخرزی, :: 11:31 بعد از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 638
بازدید کل : 413690
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......